Bij mijn eerste vraag “wat vind je zo leuk aan marketing?” werd ik belaagd door enthousiasme. Allerlei taken begon ze op te noemen; Nieuwe producten promoten, website up to date houden, beurzen voorbereiden, noem maar op. Iedere keer weer nieuwe uitdagingen en de variatie is hierdoor aanzienlijk. Zo ziet ze marketing vooral om Elbo intern en extern aan elkaar te knopen. Een zeer heldere beredenering!
Tijdens de voorbereiding en bij het opbouwen van beurzen hebben we geregeld contact. Het is dan leuk om te zien hoe Marion er iedere keer weer inspiratie uit haalt om de volgende beurs weer uniek te maken. De nieuwste producten moeten echt in de schijnwerpers staan. Zo vertelt Marion trots dat ze geniet van de voorbereidingen hierop. Alles tot in de details voorbereiden om zo enthousiast vooruit te kunnen kijken naar het eindresultaat. “Fluitend naar het werk en fluitend naar huis” zegt ze nog even met een oprecht trotse lach.
Door de vele ontwikkelingen in de markt, verandert de marketing ook aanzienlijk. De vraag naar een catalogus wordt steeds minder terwijl de site steeds meer bezoekers trekt. Deze vernieuwing ervaart Marion alleen maar als positief en zal de verandering met open armen ontvangen. De juiste spirit!